TrueView In-Stream

Reklamy TrueView In-Stream pojawiają się w filmach wyświetlanych w YouTube lub w witrynach i aplikacjach w sieci reklamowej Google. Mogą też wyświetlać się w filmach YouTube osadzonych w innych witrynach lub aplikacjach, a także w aplikacjach YouTube na Androida, system iOS i w witrynie m.youtube.com (na iPadach i urządzeniach z Androidem) oraz na podłączonych telewizorach.

Użytkownik może pominąć reklamę wideo po 5 sekundach. Jeśli nie pominie reklamy, licznik wyświetleń filmu YouTube wzrośnie, gdy użytkownik obejrzy 30 sekund reklamy wideo (lub całą, jeśli jest krótsza niż 30 sekund) lub zaangażuje się w inne interakcje z wideo – zależnie od tego, co nastąpi wcześniej. Interakcje z wideo obejmują kliknięcia reklamy w celu wejścia na stronę, kliknięcia nakładek z wezwaniem do działania, kart i banerów towarzyszących. Jeśli zliczanie wyświetleń w YouTube jest dla Ciebie ważne, zadbaj o to, by filmy trwały co najmniej 12 sekund. YouTube Analytics nie śledzi wyświetleń krótszych niż 10 sekund.